Bir kimse bulunmaması bir makamda bulunuyorsa … o da pisliktir!
Nupi
@nu_cgz
·
Lise sondaydım..
Felsefe hocası derse girdi, "arkadaşlar bana pisliğin tarifini yapar mısınız?"
dedi. Birer birer cevap verdik ama hoca hiçbirimizin cevabını doğru kabul etmedi.
"O zaman siz yapın tarifini hocam." dedik..
Hoca ayağa kalktı ve;
"Pislik bulunmaması gereken yerde bulunan şey veya kişidir." Diye bir tarif yaptı...
"Nasıl yani?" dedik
"Çok kolay arkadaşlar."dedi..
"Örneğin annenizin saçını öper ve koklarsınız. Ama o saçın bir tek telini dahi yemek tabağınızda görseniz iğrenirsiniz ve o saç pislik olur."
Yine tabağınızdaki yemeğinizi yağına ekmek banarak yersiniz ama o yağın bir damlası bile elbisenizin üzerine damlarsa o yağ artık pis olur."
"Ve bir kimse bulunmaması gereken bir makamda bulunuyorsa eğer, unutmayın ki o da bir pisliktir."
#Alıntı
polisiye, macera, tarih… ilk okumaya başladığımda tarihi olayları anlatan bir roman olarak düşünmüştüm. Ama daha ilk bölümde heyecan başlıyor. Sonuna kadar tempolu bir şekilde devam ediyor. Bir çok polisiye roman okudum. Kurgu açısından bir çoğundan başarılı. Tarihin içerisine bir bulmaca gibi işlemiş gizemli istihbari olayları. Ya da bir polisiye romanın içine tarihi yaymış. Tam olarak karar veremedim. Ama İnanın yazarın dili akıcı, kurgusu güzel… boşuna yazılmış, köpürtülmüş bir cümle bile yok. Kitap okumak için kendinizi toparlayamıyorsanız, elinize alın derim… iyi okumalar. Yazarın kalemine sağlık, başarısı daim olsun…