Yazarıyla tanışma fırsatı bulduğum ve kitabını imzalatabildiğim için çok şanslıyım. Hiciv ve mizah dolu hikayelerden oluşan bu kitap emin olun yıllar sonra bile okununca değerinden bir şey kaybetmeyecektir. Hikayeleri okurken memduh şevket esendal okuyor gibi hissettim. Uslubü, özellikle ironileri hikayeler içine yerleştirme tarzı ise Aziz Nesin’i yad ettirdi. Gerçekten hikayeler çok başarılı ve bir o kadar da eğlenceli.
Hayırlı bayramlar
Üstadım" dedim; "Bayrama ne alayım?" Dedi; "Birkaç piri fâniden gönül, birkaç çocuktan gülücük, alabilirsen birkaç fakirden de duâ al.."
Cahit Zarifoğlu