Posta kutusundaki mızıka kadar güzel değil. Öyle aman aman muhakkak okuyun da diyemicem. Hoş bir kitap akıcı lakin bana pek birşey katmadı. Ama yinede insandan insana değişir tabi:)
"insanlar arasında da yalnız hissedebilir insan." "Ancak yüreği ile bakınca görürsün, çünkü aslolan gözle görülmez.." iki üç defa okunmalı çok çok güzel...