"𝑅𝑒𝑖𝑛ℎ𝑜𝑙𝑑 𝑁𝑖𝑒𝑏𝑢𝑟ℎ'𝑢𝑛 𝑢̈𝑛𝑙𝑢̈ 𝑠𝑢̈𝑘𝑢̂𝑛𝑒𝑡 𝑑𝑢𝑎𝑠𝚤:
𝑻𝒂𝒏𝒓𝜾𝒎, 𝒅𝒆𝒈̆𝒊𝒔̧𝒕𝒊𝒓𝒆𝒎𝒆𝒚𝒆𝒄𝒆𝒈̆𝒊𝒎 𝒔̧𝒆𝒚𝒍𝒆𝒓𝒊
𝑺𝒖̈𝒌𝒖̂𝒏𝒆𝒕𝒍𝒆 𝒌𝒂𝒃𝒖𝒍 𝒆𝒕𝒎𝒆 𝒍𝒖̈𝒕𝒖𝒇𝒖𝒏𝒖 𝒃𝒂𝒉𝒔̧𝒆𝒕,
𝑫𝒆𝒈̆𝒊𝒔̧𝒕𝒊𝒓𝒎𝒆𝒎 𝒈𝒆𝒓𝒆𝒌𝒆𝒏 𝒔̧𝒆𝒚𝒍𝒆𝒓𝒊
𝑫𝒆𝒈̆𝒊𝒔̧𝒕𝒊𝒓𝒎𝒆𝒌 𝒊𝒄̧𝒊𝒏 𝒄𝒆𝒔𝒂𝒓𝒆𝒕 𝒗𝒆 𝒊𝒌𝒊𝒔𝒊 𝒂𝒓𝒂𝒔𝜾𝒏𝒅𝒂𝒌𝒊 𝒂𝒚𝒓𝜾𝒎𝜾
𝒀𝒂𝒑𝒂𝒃𝒊𝒍𝒎𝒆𝒌 𝒊𝒄̧𝒊𝒏 𝒃𝒊𝒍𝒈𝒆𝒍𝒊𝒌 𝒗𝒆𝒓" kitaptan alıntı olarak aldığım şu mısralar aslında bizim de sık sık duamızda kullandığımız, kullanmamız gereken bir yazı...
𝙼𝚞𝚝𝚕𝚞 𝚘𝚕𝚖𝚊𝚗ェ𝚗 𝚖𝚞𝚝𝚕𝚊𝚔 𝚢𝚘𝚕𝚞 "𝚔𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚒𝚣𝚒 𝚔𝚎𝚜̧𝚏𝚎𝚝𝚖𝚎𝚗𝚒𝚣𝚍𝚎 𝚢𝚊𝚝ェ𝚢𝚘𝚛, 𝚔𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚒𝚣𝚒 𝚔𝚎𝚜̧𝚏𝚎𝚍𝚒𝚗."
.
.
ᴋɪ̀ᴛᴀᴘ ʜᴀᴋᴋɪɴᴅᴀ ᴋɪ ᴅᴜ̈şᴜ̈ɴᴄᴇʟᴇʀɪ̀ᴍ;
Kitap da mutluluğun kendisi nedir ve ne şekilde, hangi yıllar ile, hangi telkinler ile bulabiliriz adlı bir çalışma olmuş. Başarılı mı? Bence başarılı! Kitabı daha bitirmedim ama şunu söyleyebilirim kitabın hayata bakış açısı islamın insana buyurduğu mutluluk kavramı ile nerdeyse aynı diyebilirim. İSLAMİYETE benzetmiş olmam belki de Peygamber Efendimiz'in hadisleri doğrultusundadır. Bize verdiği öğütler ile nerdeyse aynı öğütleri taşıyan bu kitap aşırı hoşuma gitti desem hiç yalan olmaz... Bence elinizde bu kitap yoksa ve okumaya hevesli biriyseniz bu kitabı kaçırmadan evinizin kütüphanesine koyun derim..