İnsan olmak için pek akıllı olmaya gerek yok.Hatta bana öyle geliyor ki,bazan tam tersi oluyor.Gerçekten zeki ve kurnaz bir adamı al örneğin,iyi bir insan çıkması nadirdir.
İçinizde sevgi biriktirmek mutluluk demektir ; nefret biriktirmek karışıklığa yol açar.Bir sorunun farkına varmayan,kapıyı açık bırakır ve dolayısıyla felaketlere yol açar.
...öncelikle “Allah’tan başka ilâhın olmadığı,hâkimiyetin sadece Allah’a ait olduğu âkidesinin yerleştiği,Allah’tan başkasına ait olan egemenliği ve bu temel üzerine kurulmayan tüm sistemleri reddeden “Müslüman bir toplum” kurulmalıdır.