Bu kitabı okurken gerçekten duygulandım ve bu kitabı gerçekten hissettiğimin ve yaşadığımın farkına vardım. Umarım sizler de bu duyguları hissedersiniz..iyi okumalar...
Bu kitap, içinde kaybolabileceğim kadar gizemli,acaba ne olacak diye düşünmekten kendimi alamadığım kadar sürükleyici,ve de sonunda keşke bitmeseydi diyebileceğim kadar da etkileyici bir kitap....bu incelememi gören herkesin okuması dileğiyle....İYİ EĞLENCELER....