Bu kitap, içinde kaybolabileceğim kadar gizemli,acaba ne olacak diye düşünmekten kendimi alamadığım kadar sürükleyici,ve de sonunda keşke bitmeseydi diyebileceğim kadar da etkileyici bir kitap....bu incelememi gören herkesin okuması dileğiyle....İYİ EĞLENCELER....