kitabın içeriğini az çok bildiğimi söyleyebilirim.fakat sınavımdan dolayı tamamını okuyamamış bir kısmını okuyabilmiştim yine de yarım bıraktım diyemedim. çünkü kesinlikle herkesin okuması ve asla yarım bırakılmaması gereken bir kitap.Turgut Özakman bu kitabı sadece bir yazar olarak yazmayıp yaşamış çünkü......