Mhmtslh

Mhmtslh
@mhmtslh29
İnsan nasıl da günahkar!
"Savaşın asıl yaptığı,yok etmektir; ama ille de insanları yok etmesi gerekmez, insan emeğinin ürünlerini de yok eder."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Karanlık diye bir şeyin olmadığı bir yerde buluşacağız.
İnsanın en kötü düşmanı kendi sinir sistemi, diye düşündü.
Senin bu ellerinde ne var bilmiyorum, tuttukça güçleniyorum kalabalık oluyorum
Ama siz zavallısınız ben de zavallıyım