"Bir yanlızlığım var. Hem kendisini çok sevdiğim hem kendisinden kaçınmaya çalışıp, bazen tedirgin olduğum. Aslında her birleşimin sonunda ona varıp nefes aldığım, hamd ettiğim. Bir hakikat var, her şeyden uzaklaştığımda ona yaklaştığım. Bir ben var, varmaya çalıştığım. Bir düşman var kaçındığım, çoğu zaman yakalandığım. Bir gerçek var, içten arzuladığım. Bir ruhum var, açlığını dindiremediğim. Bir hissim var susuzluğuna derman olamadığım. Bir ben var bende benden içeri. Bulmaya çalıştığım, varmaya çalıştığım, yaşamaya çalıştığım ama dünyaya çakılıp varlığını ardıma attığım."