Kendiniz için bir şeyler yapmayı sürekli ertelerseniz, bu hem yaşam kalitenizden hem de kendi değerinizden götürür. Hele hele hedeflerinizden, başka kişiler ya da ilişkiniz için vazgeçerseniz o zaman öz değeriniz büyük yara alır. Üstelik uzun vadede karşınızdaki kişi için değersizleşir ve kendinizi de değersiz hissetmeye başlarsınız. En güzeli en ideal şartı beklemeden harekete geçmek,istek ve sevdiklerinize şimdi sıkı sıkı tutunmak ve yaşamı ertelememektir...