Fakat maalesef hayatta insanın kesin gözüyle baktığı, iki tarafın da ortak bir anlaşmaya vardığını düşündüğü ve her nasılsa aynı konudan sürekli olarak bahsetmelerine rağmen aynı şeyi konuşmadıkları durumlar olabiliyor.
Şu sıcak yaz akşamında sessiz, sakin bir çay bahçesinde hayatlarımızın aldığı hallerden konuşmanın bir manası yoksa tadı vardı. Susmanın da... Yıllarca konuşup durmuştuk- bir gün bir yerde susmamız kaçınılmazdı.