Midiii

Midiii
@midiiisaaa
Varım ama varoluşum eksik
Ölümün bizi nerde beklediği belli değil, iyisi mi biz onu her yerde bekleyelim.
Sayfa 90·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Vermede nasıl bir üstün olma niteliği varsa, almada da bir boyun eğme niteliği vardır.
Sayfa 85·Kitabı okudu
Felsefe-Düşünce
Bütün çabam kimseye muhtaç olmadan yaşamak. Bütün umudum kendimde.
Sayfa 85·Kitabı okudu
Düşünce
Açtıkları yarada canlarını bırakırlar.
Sayfa 77·Kitabı okudu
İnsan
Bence en dayanılmaz, en korkunç durum uyanık olup da azap çeken bir ruhun duyduğunu anlatma olanağını bulamamasıdır.
Sayfa 59·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular