"Soğuk, gece, kış. Sıcak bir yerdeyim ama yine de yalnızım.
Bu yalnızlık içinde doğal olarak var olmaya, harekete geçmeye,
çalışmaya alışmam gerekeceğini anlıyorum, "yok oluşun varlığı"
eşliğinde ve onun tarafından yakalanmış olarak."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Eskisi gibi çene çalmadaki, bir şeyle ilgilenmedeki, gözlem
yapmadaki, yaşamı eskiden olduğu gibi sürdürmedeki rahatlığım
ile kederin sancıları arasındaki hep o acı verici (gizemli
olduğu için anlaşılmaz) uyumsuzluk. "Düzeni" daha fazla "bozulmuş"
olmamanın yarattığı ek bir acı. Ama belki de bir önyargıdandır
çektiğim bu acı."
Önyargı ile başladığım her zamanki kişisel gelişim kitaplarına benziyordur diye düşündüğüm ve beni yanıltan çok anlamlı ve güzel bir eser. Yazarın eseri roman gibi sunması ve kişisel gelişim edasında yazdığı bu eser iki avukatın arasında geçiyor ve hiç sıkan bir tarafı da yok. Kısaca kitap kendini okutturuyor. Merak duygusu bir kişisel gelişim kitabına göre çok yüksek denilebilir bence. Yazarın avukat olması ve kitaptaki karakterleri de bundan esinlenerek avukat kişilikleriyle öne çıkarması çok hoşuma gitti (bu, okuduğum bölümle alakalı da olabilir). Ders çıkarılacak çok düşünce var ve bende kendimce güzel dersler çıkarttığımı düşünüyorum. İnceleme bu kadar :)