allahım sonunda bitti hiç bitmicek sandım ama başardım. bu arada kitaptaki açıklık beni şok etti farklı kültürler diyip geçiyorum belki de geçemiyorum çünkü daha kötü ne olabilir dedikçe daha kötüsü olmaya devam etti açıkçası isminden dolayı beklentim yüksekti ilgi çekici gelmişti ama sonu da çok alakasız bitti yani nerden tutsam elimde kalıyor boşa geçmiş birkaç saat,,,,,,,