es

es
@milqwhy
Herkesten goruldu yemisim
Herşey çok güzel olacak. Belki bugün değil ama elbet bir gün...
Hayat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayat bizi 4 işlemle sınar: Gerçekle çarpar Ayrılıkla böler İnsanlıktan çıkarır Ve sonunda "topla kendini" der. -Lev Tolstoy
Ben Utangaç bi kalbi Taşırım geceden Ben sana Aşık olduğumu Ölsem söyleyemem... - Özdemir Asaf
Bazı insanlar "Vodafone" nin sonundaki "e" harfi kadar gereksizdir.
1000Kitap
Hiç kimse bir ada, tek başına bir bütün değildir...
1000Kitap