Kübra

Kübra

, bir kitap okudu
7/10
·124 syf.·
Beğendi
·
19 saatte okudu
·
Okunma: 29 Mart 2026 02:17
·
2026 17. kitabı
Erlend Loe
7.5/10 · 12,7bin okunma
Reklam
Hepimiz dünyadaydık. Sıramızı savdık, elimizden geleni yaptık ama yine de faydasız bir biçimde faydasız olduk. Bu bitince alıp başımızı gideceğiz.
Sayfa 105·Kitabı okudu
Alıntı
Zavallı dünyanın geri kalanı.
Sayfa 63·Kitabı okudu
Alıntı
Nöbetimin bitmesine 22 dakika kaldı, aynı fikirdeyim.
İşten ayrılıp ormana taşındım çünkü yapılabilecek tek akıllıca şey buydu.
Sayfa 50·Kitabı okudu
Alıntı
Budur arkadaşlar.
Bastığımız toprağın bağrında atalarımızın tozlarının da bulunduğunu, dünyanın başına gelen her şeyin bizim de başımıza geleceğini, dünyaya tükürürsek kendimize tükürmüş olacağımızı falan çocuklarımıza öğretmemiz gerek.
Sayfa 50·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam