manel

manel
@mine_ac
Demek insanları gerçek ve doğru biçimde yorumlamak için onların ölmelerini beklemek gerekiyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Canını kurtarmış olmanın bedeliyse, kimin kurtaramadığını merak etmenin ıstırabıydı.
nazlanıyorum sanıyorlar. Oysa hiçbir şey istemiyor içim.
Düşünmeye mecbur kalmak bir kimse için en büyük cezadır.
Bazı bünyelere doğru yoldan ayrılmak dokunur.