manel

manel
@mine_ac
Beni sevin diye nasıl olmam gerektiğini bilmiyo­rum. Ancak bilseydim de bu gördüğüm şey sevgi mi olurdu?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tıpkı kuzeyi gösteren bir pusula gibi, bir erkeğin suçlayan parmağı da her zaman bir kadını gösterir.
Sarhoşun günahının bedelini hep ayık öder. Daima.
Demek insanları gerçek ve doğru biçimde yorumlamak için onların ölmelerini beklemek gerekiyordu.
Canını kurtarmış olmanın bedeliyse, kimin kurtaramadığını merak etmenin ıstırabıydı.