Okuduğum ikinci kitabı (ilki Yaşamak) ve yine beni kalbimin derinlerinden etkiledi.
Alim Kahraman'ın kitabın arka kapağında 'Cahit Zarifoğlu'na ait hangi metin olursa olsun, O'nun dünyasına, bir iklime geçer gibi girerseniz. Yeni iklime girmenin ne gibi etkileri oluyorsa, nasıl değiştiriyorsa insanı öylece değişirsiniz.' böyle bir eleştirisi var.
Tam olarak böyle.