Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Tanrı, tekrar yeryüzüne dönmemi, annenin ruhunu teslim almamı ve şu üç gerçeği öğrenmemi buyurdu:
- İnsanın içinde ne vardır?
- İnsana verilen ve verilmeyen nedir?
- İnsan neyle yaşar?
(...)
İnsanın içinde sevgi vardı.
(...)
Bencil insanlara kendi gereksinimlerimim sınırı verilmemişti ve gerekenden fazlasını istiyorlardı.
(...)
Artık biliyordum ki iyi insan sadece kendisi için değil, tüm insanlara yararlı olabilme duygusuyla yaşardı.
Şu gerçeği hiç unutmayın, diye sürdürdü konuşmasını bilge. En önemli zaman, içinde bulunduğunuz andır; çünkü sadece o anda elimizden bir şey gelebilir. En önemli kişiyse o sırada kiminle birlikteyseniz odur. Çünkü geçmiş geçmişte kalmıştır; gelecekte karşılaşacağımız kişileriyse kimse bilemez. İçinde bulunduğumuz zamanda yapacağımız en önemli iş ise iyilik yapmaktır. Çünkü iyilik, kötülükleri yok eder, güzellikleri ortaya çıkarır.
Başlarda klasik Stefan okuduğumu düşündüğüm için özür dilerim senden sevgili kitabım. Daha nasıl sonlar yazabilir ki diye düşünüp bir miktar ümitsizdim. Sonunda kalbimi bıraktım. İnsanın hayatında dönüm noktalarına inanan biriyseniz okumanızı öneririm.