İntihar edenler, yalnız kendilerini değil, onları sevenleri de öldürürler bir bakıma. Kaldı ki kendini öldürmek kolaydır. Anlık bir cesaret meselesidir sadece. Asıl zor olan yaşamaktır. Bunca felaket arasında, fazla rezil olmadan yaşamak gücünü bulmaktır asıl zor olan.
Siz çocuğu kendi içinizde ne kadar çok severseniz sevin, bu sevgi, çocuğu
olduğu şey olarak kabul etmekle birleşmiyorsa ve çocuğa sevildiğini ve kabul edildiğini hissettirmiyorsa, işlevsizdir.
"İyi ebeveyn yoktur" söylemini kabul edemeyen, kendi sorunlarını ebeveynliğine muhakkak yansıtacağını öngöremeyen, problemi önce kendinde aramayan ebeveynin "iyi ebeveyn" olamayacağında bu yüzden bu kadar
ısrar ediyorum.