İnsanlar ırmaklar gibidir: hepsinde su aynı sudur, her yerde birbirinin aynıdır, ama bir ırmak dar, hızlı, geniş, sakin, temiz, soğuk, bulanık, ılık olabilir. İnsanlarda böyledir. Her insan içinde tüm insan özelliklerinin ilk belirtilerini taşır ve zaman zaman bu belirtilerinin bazılarını, zaman zaman da diğerlerini gösterir, sık sık da her şeyiyle aynı kaldığı halde kendine hiç benzemeyen bir insan olur...
Kitaplari değerlendirirken yazıldıkları tarih ve icinde bulundukları toplumu da göz önüne alınarak değerlendirmek gerek diye düşünüyorum. Sonra da tabiki bizlere yaşattıkları hislerle harmanlayabilmek. 2 farkli olayı ancak özünde 2 aynı özneyi baz alarak yazmış yazar. 2 suçsuz veya dilaylı olarak suçlu insan. Bunun kararını bizlere bırakmış. Kısacık ama farklı 2 öykü ve kafada bırakılan soru işaretleri... Sizi düşünmeye zorlayacak çok farklı fikirler ve can alıcı cümleler var. Özetle ben sevdim . Türünün iyi örneklerinden...