Kitabi herkes gibi büyük bir hevesle aldım ve maalesef hevesim kursağimda kaldı. Aslinda anlatilmak istenen ve topluma verdigi mesaj yönünden güzel bir kitap ama kategori olarak "gençlik kitabı" diyebileceğimiz bir seviyede. 16-25 yaş arası gençlere şiddetle tavsiye ederim ama benim gibi polisiye tutkunu olup yazarın hemen hemen bütün kitaplarini okumuş biri olarak ne yazık ki hiç tatmin edici değil.... Aksine 5 adet prensin 5 defa ayni tekrarla farklı ama bir yandan da tıpatıp aynı kurguyu okuyacağınız son derece tahmin edilebilir sıkıcı bir kitap...