"Kötü de olsa söz edelim Bundan,ey en bilgeler.
Susmak daha kötüdür;suskunlukla geçiştirilmiş tüm hakikatler zehirlenir.Parçalanabilecek ne varsa, bırakın parçalansın hakikatlerimize çarpıp!
İnşa edilecek pek çok şey var hala"
Friedrich Nietzsche
—Tutamak sorunu insanin bir tutamağı olmalı.
—Anlamadım.
—Tutamak sorunu dedim.Dünyada hepimiz sallantılı, korkuluksuz bir köprüde yürür gibiyiz.Tutamağı olmadı mı insan yuvarlanır.Tramvaylardaki tutamaklar gibi.Uzanır tutulurlar.Kimi zenginliğine tutunur,kimi müdürlüğüne,kimi işine,sanatına.Herkes kendi tutamağının en iyi,en yüksek olduğuna inanır.Gülünçlüğünü fark etmez.