🤍🎀✨🌼
Sen geldin, benim dünyamdaki tüm renkler bir anda değişti.
Önceden alışverişe çıktığımda hep kendi tarzıma, kendi dolabıma bakardım.
Mağazaların vitrinleri sadece benim için anlam ifade ederdi.
Ama şimdi durum o kadar başka ki.
Adımımı attığım an gözüm direkt o minicik kıyafetlere, fırfırlara, rengarenk takımlara kayıyor.
'Kendime ne alsam?' diye girdiğim dükkanlardan, aklımda sadece 'Acaba bu Eliz Masal’a nasıl olur, içinde nasıl tatlı durur?' düşüncesiyle çıkıyorum.
İnsanın kendinden önce bir başkasını düşünmesi, o minicik bir canın heyecanını her an içinde taşıması ne garip, ne muazzam bir duyguymuş.
Meğer kalbimin bir köşesinde senin için saklanan kocaman bir yer varmış ve sen doğduğun an orası çiçek açmış.
İyi ki geldin güzel meleğim, iyi ki hayatımıza o mis kokunla, neşenle dahil oldun.
Halasının balı, yarın kavuşuyoruz ve ben seni kollarıma alıp o pamuk yanaklarından öpmek için sabırsızlanıyorum!
Bir de içimden geçip duran öyle güzel bir hayal var ki.
Keşke çabucak büyüsen de şu aldıklarımı giyip seninle el ele sokaklarda, parklarda cıvıl cıvıl dolaşsak, her köşeyi senin neşenle doldursak.
Zaman su gibi aksın, sen büyü ama o masumiyetin hep bizimle kalsın..
İyi ki varsın her şeyim...🤍🌸🍓✨🤍
.