özlem

özlem
@misarttee
tanrı (tabi varsa) sizi korusun
"Dünyada bana hiçbir şey, tabiattan melül bir insanın zorla gülmeye çalışması kadar acı gelmemiştir.."
Sayfa 71 - Raif...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bütün duygularımız evsiz barksız ve kimsesiz kalmış çocuklar gibi, aynı odada koyun koyuna yatıyor… Aşk korkusunu yenmek için kuşkunun omzuna başını dayamış; öfke, ısınmak için köleliğin bacaklarının arasına koymuş ellerini… Sevgi, kaybolmamak için nefretin elinden tutmuş, sıcacık…'
"Bu oyunlarından usandım" dedi bilge, gerçek biri olmak istiyorum senin için, yaşadığımı anlamanı, odada dolaştığım sırada beni görmeni, birtakım dertlerim olabileceğini hissetmeni istiyorum, bana bakmanı istiyorum, oysa sen, yalnız kafandakilerle ilgilisin. beni görmüyorsun." Gözleri dolmuştu "Göreceksin, bir gün bırakacağım seni."*
Tutunamayanlar kitabında bir bölüm var açıp açıp okuduğum. "Ben en acıklı anda bile güldürücü sözler bulabilen bir insanım. Kendime acımam yoktur."