Khaled Hosseini şöyle diyor; "Belki de tükenmişimdir. Bir şeyler için uğraşacak çabayı kendimde bulamıyorumdur. Benim de emek vermeden güzel giden şeylere ihtiyacım vardır. Hep ben yorulmak istemiyorumdur. Yeniden inanmaya ihtiyacım vardır. Beni bana geri vermek istiyorumdur..."
Khaled Hosseini
Biz bittik...Biz senin bir dolu hatanı,hoyratlığını,kabalığını yaşarken bittik...sonra ben de bir hata buldun...hergün yüzüme vurdun...oysaki sen aynı hatalara aylardır beni alıştırdın...her gün ölmek istemiyorum...dilediğin hiçbir özür içten değildi...olsaydı bir daha yapmazdın...yalnızlığıyla mutlu olan birini,yalnızlığında huzursuz yaptın...hergün dua ettiğim sen den,artık şüphe hissetmeyeyim...sen sağ ol...ben bileyim ama lütfen yaşarken beni öldürmene izninle artık izin vermeyeyim...
"Küle döndüysen, yeniden güle dönmeyi bekle. Ve geçmişte kaç kere küle dönüştüğünü değil, kaç kere yeniden küllerin arasından doğrulup yeni bir gül olduğunu hatırla" diyor Mevlânâ.