hiraeth

hiraeth
@misericorde
-sen hiç aşık olmadın mı? +oldum -ya şimdi +bitti, geriye hiçbir şey kalmadı.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
yaşamı da, ölümü de aşmıştım; çünkü artık ne yaşama arzusu duyuyor, ne de ölümden korkuyordum
hiçbir şey bilmediği için hiçbir şeyi tenezzül edilmez görmüyordu
varlar, ama aslında daha çok yokluğa yakışıyorlar. belki de bize yok oluşu hatırlatmak için orada duruyorlar