ophilosophy

ophilosophy
@misqudedx
Herkese bir pencere lazım, Önünde oturup her şeyi unutabileceği
Bu güne kadar hiçbir haklı oluşumdan mutlu olmadım. Çünkü her haklı oluşumun özünde; acı, buruk ve kekremsi bir hüzün hikayem vardı. Çünkü haklı olduğum her konuda, haklı olmayıp, mutlu olmak isterdim. Çünkü mutlu olmak, haklı olmaktan her zaman daha güzeldi...
Reklam
Ben aslında bir erkeğin çıkıp, istemiyorum kardeşim evin direği olmayı! diye isyan edeceği günü bekliyorum. Bir erkeğin çıkıp, Ağlarım lan, ağlarım! diye haykıracağı günü bekliyorum. Bir erkeğin çıkıp bir kadına, Ben de kendimi güçsüz hissediyorum, beni koru. diyeceği günü bekliyorum. Erkeklerin bunları hissettiğinden eminim. Belki benim henüz bilmediğim yerlerde, tanımadığım insanlar bunları dile de getiriyordur, ama ben erkeklerin de gerçek bir insan gibi duygularını dile getirebildikleri bir yerde yaşamak istiyorum..

ophilosophy

, bir kitap okudu
Puan vermedi·72 syf.·
3 günde okudu
·
2021 99. kitabı
Stefan Zweig
7.1/10 · 37bin okunma
binlerce insanın arasında yapayalnız olmanın ne anlama geldiğini bilemezsin
Bu korkunç ve boğucu yalnızlık duygusundan kimse beni çekip çıkarmıyor.
Reklam