Bu güne kadar hiçbir haklı oluşumdan mutlu olmadım. Çünkü her haklı oluşumun özünde; acı, buruk ve kekremsi bir hüzün hikayem vardı. Çünkü haklı olduğum her konuda, haklı olmayıp, mutlu olmak isterdim. Çünkü mutlu olmak, haklı olmaktan her zaman daha güzeldi...
Ben aslında bir erkeğin çıkıp, istemiyorum kardeşim evin direği olmayı! diye isyan edeceği günü bekliyorum.
Bir erkeğin çıkıp, Ağlarım lan, ağlarım! diye haykıracağı günü bekliyorum.
Bir erkeğin çıkıp bir kadına, Ben de kendimi güçsüz hissediyorum, beni koru. diyeceği günü bekliyorum.
Erkeklerin bunları hissettiğinden eminim. Belki benim henüz bilmediğim yerlerde, tanımadığım insanlar bunları dile de getiriyordur, ama ben erkeklerin de gerçek bir insan gibi duygularını dile getirebildikleri bir yerde yaşamak istiyorum..