Sanırım, karanlıkta kaldığım o dönem ve ilk ikizlerimizi kaybetmek, iyileşip sadece oldukları yeri belirleyen iz bırakmış bir yaraysa, bu yeni yarada iyileşecektir ama zaman amanın bu yüzü tamamen size bileceğine inanmıyorum. Bu da izini bırakacaktır; bıçak yarası gibi kısa ve derin bir iz.