📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Varoluşun herhangi bir zamanında.Bildik bir güneş ısıtıyor bizi.Gerideki yaşamı tümüyle unutmuş,ne geçmişi,ne geleceği düşünüyor,öylesine zaman,an içinde oturuyoruz.Durgun sessizlik içinde.Pazar günü trafiğine karşı.Bize ulaşmıyor ses.
İnsanın tutkularının esiri olması,aşkı için her şeyi yıkmayı göze alması zayıflık mı,yoksa gücün ta kendisi mi bilemiyorum.Çoğumuz bunları göze alamadığımız için,yaşamak istediklerimizi değil,hayatın bize sunduklarını yaşamakla yetiniyoruz.Yeniden dünyaya gelsek,yapmak istediklerimiz,şu anda yaşadıklarımızdan çok farklı olmaz mıydı? Hangisi daha doğru hangisi daha güzel acaba?