güldem

7/10
·464 syf.··
2024 6. kitabı
şöyle başlamalıyım söze, bence kurgu gayet iyi. olaylar mekanlar kişiler süper bir şekilde bağlanmış ve yazarin yazim dili gayet sade ve akıcı. ama en çok sinirime dokunan konu, çok fazla yazım yanlışı vardı kitapta. kendi kafamda hataları düzeltmekten kitabı okuyamama seviyesine geldiğimi fark ettim bir ara. eğer sizin de böyle bir huyunuz ya da duyarlılığınız varsa (olmayanlar için garip gelebilir ama olanlar anlıyordur beni) zorla okuyacağınız bir kitap olur bu. Kalıntı 1 Ceren Melek
Kalıntı 1Ceren Melek · Ephesus Yayınları · 20212,177 okunma
Reklam
Puan vermedi·%40 (164/408 syf.)·
kitaba bu eylülün başlarında başladım. 9. sınıfa başlamanın verdiği stresten midir çeviriden midir bilmem, anlatımı bana birazcık ağır geldi, yarisina kadar okuyup ara verdim. çok güzel kitap, özellikle ayrıntılar ve olayların akıcılığı çok hoşuma gitti. #k:177628madel Madeline Miller
Duygu ve Düşünce
Ben, KirkeMadeline Miller · İthaki Yayınları · 202444,3bin okunma