şöyle başlamalıyım söze, bence kurgu gayet iyi. olaylar mekanlar kişiler süper bir şekilde bağlanmış ve yazarin yazim dili gayet sade ve akıcı. ama en çok sinirime dokunan konu, çok fazla yazım yanlışı vardı kitapta. kendi kafamda hataları düzeltmekten kitabı okuyamama seviyesine geldiğimi fark ettim bir ara. eğer sizin de böyle bir huyunuz ya da duyarlılığınız varsa (olmayanlar için garip gelebilir ama olanlar anlıyordur beni) zorla okuyacağınız bir kitap olur bu.
Kalıntı 1Ceren Melek
kitaba bu eylülün başlarında başladım. 9. sınıfa başlamanın verdiği stresten midir çeviriden midir bilmem, anlatımı bana birazcık ağır geldi, yarisina kadar okuyup ara verdim. çok güzel kitap, özellikle ayrıntılar ve olayların akıcılığı çok hoşuma gitti.
#k:177628madel Madeline Miller