8/10
·346 syf.·
2026 96. kitabı
Tam can sıkıntısında okumalik çerezlik bir kitap. Dani eski sevgilisinden ve ona işlettiği suçlardan kacarak 4 yıldır nesleginden uzak bakicilik yapıyordur. Bir gün yakın arkadaşına supriz yapacağını söyler ve akşam eve, onu yaz balosuna hazırlamaya geldigini soyleyen birileri kapısını çalar. Dani ilk başta inanamaz hatta hata olsugunu söylese de dinletemez kendisini ve hazırlanıp apar topar yaz balosuna götürülür. Oraya gittiğinde karışıklık olduğundan emin olur çünkü milyoner Emil'in eslikcisi olduğunu anlar. Emil de yeni gordugu Dani ye şüpheyle yaklaşır ama sonunda birlikte baloya girerler yakinlasirlar derken Dani kaçtığı eski sevgilisi görüp partiden apar topar ayrılır. Ertesi gün yeni baslayacagi iş yerine gider ve orda bakacağı çocukların aslında dün geceki etkilendiği Emil olduğunu görür. Sporiler Hafif sürtüşmeler kıvılcımlar derken birbirlerine kapılırlar ama sonunda Emil'in aslında kaçtığı ve dolandırıcı olduğu eski sevgilisiyle anlaşma imzalamak üzere olduğunu görünce duruma el atıp Emil i korumaya çalışır eski sevgilisine gidip emil e aslında ne yaptığını anlatmasını ister. İşler ters teper eski sevgilisi Dani ye iftira atar ve Emil de inanıp Daniyi kovar. Dani sonradan kendisi aklasa da pişman olan Emile dönmez ve tabiki ayrıca hamiledirde. Pişman olan emil özür diler kendini affetirmeye çalışır sonunda ise birlikte olurlar.
Big Bossy MistakeLilian Monroe · Method and Madness Publishing · 20251 okunma
Logan’ı Sevdim, Kitabı O Kadar Değil
7/10
·374 syf.·
Beğendi
·
2026 18. kitabı
Herkese merhaba! Off-Campus serisinin ilk kitabı olan The Deal beni reading slump’tan çıkarınca hiç vakit kaybetmeden ikinci kitap olan The Mistake’e (Hata) geçtim. Sonuçta bu kitap Logan’ın hikâyesiydi ve ilk kitaptan beri Hannah’ya karşı bir şeyler hissettiğini gördüğümüz karakterin kafasının içinde neler döndüğünü merak ediyordum. Kitabın başlarında da aslında doğru titreşimleri aldığımızı görüyoruz. Logan’ın Hannah’ya duyduğu şeyin gerçek bir aşk değil, başka duyguların karışımı olduğunu hem kendisi hem de biz yavaş yavaş fark ediyoruz. Böylece hikâye Grace’in hayatına yanlış bir kapıyı çalmasıyla dahil olmasıyla başlıyor. Öncelikle serinin değişmeyen bir gerçeğinden bahsetmek istiyorum. Bu çocuklar normal insan değil arkadaşlar. Bunlar sanki aynı fabrikadan çıkmış Yunan tanrıları. Garrett, Logan, Dean, Tucker… Hangisini açsak kaslı, yakışıklı, kusursuz ve kampüste yürüdüğü anda etrafında mini bir deprem etkisi yaratıyor. Bir noktadan sonra okul değil de Olimpos Dağı’nda geçen bir hikâye okuyormuş gibi hissediyorsunuz. Yazarın bütün yakışıklı erkekleri aynı arkadaş grubunda toplamış olması da ayrıca ilginç bir başarı. Logan karakterini ise gerçekten sevdim. İlk kitaptaki sempatik havasını burada da koruyor. Özellikle ailesiyle ilgili hikâyesi kitabın en güçlü taraflarından biriydi. Alkolik babası, üniversiteyi bırakıp yıllardır ona bakan abisi ve mezun olduktan sonra kendi hayallerini bırakıp aynı yükü devralma korkusu… İşte bunlar karaktere derinlik katıyordu. Açıkçası kitap boyunca beni en çok ilgilendiren şey Logan ile Grace’in ilişkisinden çok Logan’ın kendi geleceğiyle verdiği mücadele oldu. Grace de sevdiğim bir karakterdi. Özellikle sürekli konuşması, heyecanlanınca düşüncelerini kısa cümlelerle değil uzun paragraflarla anlatması bana oldukça tanıdık
Edebiyat
HataElle Kennedy · Yabancı Yayınları · 20222,195 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
6/10
·328 syf.··
Beğendi
·
2026 18. kitabı
Hata kitap yorumu Herkese merhaba sevgili okurlar.Bugün the mistake yani hata hakkında yorum yapmaya geldim.Öncelikle konusundan bahsedeyim.John Logan,en yakın arkadaşının kız arkadaşına aşık olduğunu düşünüyordu.Bu yüzden Grace Ivers ile tanıştığında hiç de öyle olmadığını anlaması kısa sürdü.Ancak Grace ile öyle iyi vakit geçiriyordu ki aslında bir ilişki istediğini yani romantik bir birliktelik istediğini anladığında Grace'e karşı öyle bir hata yaptı ki yazı tek başına onu düşünürek geçirmek zorunda kaldı.Her ne kadar inkar etmek istese de Grace de onu seviyordu.Ancak aklını başına getirmesi ve kendisine ciddi olduğunu kanıtlaması gerekiyordu.John gerçekten hırslıydı ne olursa olsun Grace'i geri kazanmaya çalışacaktı.Kendi yorumuma gelecek olursam,yazarın yazım dili güzel ancak bazı yerlerde gerçekten sıkıldım.John kendisi varoluşsal düşüncelerinde boğulurken onun anlattıklarını okurken özellikle sıkıldığımı söyleyebilirim.Grace'in bir liste hazırlaması komikti :) birbirinden saçma şeyler istemişti ve aslında John'nın hepsini yerine getirmesi beni şaşırttı bu kadar önem vermesi tatlıydı gerçi :) Hala Anlaşma'yı yani birinci kitabı daha çok seviyorum ama gerçekte daha üç kitap daha var bakalım neler olacak merak ediyorum.Dean ve Tucker'ın hikayesini merak ettiğim doğrudur. :) Benim Hata'ya puanım 10 üzerinden 6.İyi okumalar dilerim..<3
HataElle Kennedy · Yabancı Yayınları · 20222,195 okunma
Puan vermedi·206 syf.··
2026 13. kitabı
Çok boş zamanım var diyorsanız okuyun. Bir şeyler anlatılmak istenmiş, ortada bir fikir var ama gerisi yok. İnanılmaz yüzeysel ve yavaştı. Ya yeter mıymıy ne uzattınız dedim alakasız sahnelerde. Beğenmedim ben konu harcanmış gibi geldi. Kızımız Alysse pastacı . Bundan dört yıl önce vegasta gaza gelip bir adamla evleniyor. Jay asker keskin nişancı. Irakta falan görev yapıyormuş. Balayının son gününde adam otelden yok oluyor kızı sap gibi bırakıyor ortada. Sonra bunlar avukatlar aracılığıyla boşanıyorlar. Kız bir pastane açıyor falan. Dört yıl sonra oğlan diyor ki ya ben ölcektim ama peşimden üzülen kimse olmayacaktı. Ben böyle bir kızla evlenmiştim acaba istifa edip ona mı dönsem. Gidip kızı arıyor ama kendini tanıtmıyor. Sevgilime barışma hediyesi tatlı yaptırmak istiyorum ama siz teslim edin diyor. Kız da vay be çok romantik diye hazırlıyor pastayı ama aklına birden kocası da geliyor. Çekim yasası heralde birisi sizi düşününce siz de onu düşünüyorsunuz. Neyse kız pastayı alıp gidiyor aaa karşısında Jay. Sonrası bile o kadar saçma ki. Hemen aşna fişna dönüyor. Affetmem falan ama seks yapabiliriz gibi bir saçma muhabbet var. Kendisi bile inanmıyor dediğine. Adam desen aklımdaydın hep ama işim de önemli falan diyor. Adamın travmaları var annesi terk etmiş babası ölmüş. 18 yaşından beri de askeriyede dışarıdaki hayatı bilmiyor falan. Kızın ailesi bile kızdan daha iyi tepki gösterdi. Abisi bir kızar gibi oldu sonra hadi gel yüzelim falan dedi. Oğlan kız yine terk etti. Sonra vazgeçti dedi barışalım tamam mutlu sonlu bitti. Ya her şeyi saçmaydı anlatıcak bir şey de yok. Kız ne istediğini bilmiyor kendine kızıyor . Oğlan klasik manipüleci. Sarmadı bana
Her Sweetest MistakeKatherine Garbera · Independently Published · 20262 okunma
Puan vermedi·96 syf.··
2025 870. kitabı
*The thing that touches me the most is this story exiled It was written on time and in fact that Dostoevsky committed theft from place to place and even wrote them. To speak from the naivety of one's language and psychological analysis There is no need for a writer at extremes anyway. With the memory of another theft of a book It begins when it is spoken. So the usual polarizations exist again. No matter what, at some point, the subject is again morality, conscience or good and bad again... Another point is that Stockholm syndrome is also impressive. When the character first met the honest thief, he saw how he hated it as if he was killing, but later he was tied to him with very strong ties, which is the subtle point. That's the conclusion we need to draw, so that this should be I'm thinking. Sometimes we can make mistakes, the important thing is that we can do after that mistake, we can face ourselves, learn, and the most important thing is that we can always empathize and not be dogmatic to something. A book that is a lesson, fluent, and can end immediately, good reading :)
Alıntı
Şerefli HırsızFyodor Dostoyevski · Helikopter Yayınları · 20174,017 okunma
Puan vermedi
The first three books are on one side, this book is on the other. There were moments when I was bored in other books, but the pace and development of events in this book is quite fast. However, as I mentioned before, it is a big mistake to publish such a book without the map and the explanations of the dynasties. I don't know if this is the author's preference or the publishing house, but it's really a big mistake. If you want to tell the experiences of dozens of characters in many different places, their relationships with each other, the war between them, geography, you should share the world in your head with us. In a fantastic book, this comforts the reader, this book (series) is quite tiring about that
Alıntı
Nefret ÇağıAndrzej Sapkowski · Pegasus Yayınları · 20181,746 okunma