Bu kitabı bir pazar sabah kahvaltısından 1 saat falan sonra okumanızı tavsiye ederim zira tek seferde hepsini bitirmek isteyeceğiniz ve zaten çok ince bir kitap ve fakat bir o kadar çarpıcı ve empati kurabiliyorsanız sizi ufak çaplı sarsabilecek bir kitap olduğu kanaatindeyim