''Tüm dünya yerle bir olurken, insanın kendisi için çalışması bir suç. Günümüzde artık hiç kimse sadece kendisi için hissedemez, kendisi için yaşayamaz.''
Kitaba 6 gün önce başlamış olmama rağmen ilk 3 gün sadece 90 sayfa okudum. Sonraki 3 günde tam 310 sayfa okumuşum. Okuduğum her bir dakika bile çok güzel ve gerilim dolu geçti. Özellikle son bölümleri çok ama çok güzeldi, hele o son bölümü gece okuduysanız... Ürpertici ve akıcı yazılmış bir roman. Kesinlikle tavsiye ederim. ''Ölülerin ölü kalması herkes için daha iyidir.'' :)