"Onun uğruna ölecekti ve o bunun farkına bile varmayacaktı.
Köpüren yaşamının tek bir sessiz dalgası bile onunkiyle buluşmayacaktı.
Tanımadığı bir yaşamın kendisininkine bağlandığını ve orada parçalandığını o asla bilmeyecekti.
"Felaket tufanı gittikçe daha da yükselmiş ve insanlığın üzerine çökmüş,
gitgide daha da yayılmış yangın.
Ne yazık ki bugün bile hâlâ dinlenecek bir yer bulamadı güvercin, insanlık da barışı bulamadı hâlâ; fakat güvercin aradığını bulamadan evine dönmez,
bulamayınca da sonsuza kadar dinlenmez."
Zaman geçtikçe yaşlanırken,
beklemeyi nasıl öğrenelim, bir gecede ölüp giderken nasıl sabredelim, zaman sönmeyen ateşiyle peşimizdeyken nasıl yanmayalım, ölüm arkamızdan koşarken nasıl acele etmeyelim?