sidelya

sidelya
@mndsaprsn
; what matters to you, you, you, 
kitap şu an doğum günü hediyem olarak elimde muhtemelen baştan okuyacağım🥹🫶🏻

sidelya

@mndsaprsn
·
safe zone
O mükemmel alıntıyla başlayalım; "İkimizi birlikte yaşatmak için yazıyorum. Kitaplarda, yazar ne isterse o olur, patron odur, hayat öyle değildir. Salpêtriére Hastanesi'nin bütün o sofistike makinelerinin yapamadığını ben sözcüklerle yapıyorum. Seni diriltiyorum." Yazarın Tek Yalnız Ben Değilim kitabını okuduktan sonra diğer kitaplarını okumaya karar vermiştim. Ve Dul bir anda aklıma gelince okuduğum ve bayıldığım bir kitap oldu. Kitapta yazarın eşi öldükten sonra hissettiklerini ve daha fazlasını okuyoruz. Bana ilaç gibi geldi, yeri geldi ağladığım, gülümsediğim ve midemi kelebeklerle dolduran bir kitap oldu. Yazarın karısına olan aşkı o kadar güzeldi ki... Ve Sylvie çok nahif bir kadınmış... Onun dışında hemen okunan bir kitap, ben bir oturuşta okudum. Resmen her sayfadan alıntı paylaştım. Son olarak, okumak isteyenlere şimdiden keyifli okumalar dilerim. Ve bitirelim; "Seni hak ediyor muydum? Sen benim en iyi tarafımdın, umarım ben de senin en büyük kusurun olmamışımdır."
Anlatı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
şu an bir şaheser okuduğum kanısına vardım. Ermişin Bahçesi sayfa 34-35 şıkır şıkırız🤟🏻
halil cibran ne adamsın ağlattı
kitap okuyamadığım dönemde bir de tüm pdflerimi kaybettim o kadar ağladım ki
zibilyon ay sonra kitap gibi kitap okuyorum şükür kavuşturana