Önümdeki kitabın sayfasını çevirsem sanki gökyüzü görünecek.
•
Ah ah çok güzeldi. Kendisi artık en sevdiğim şairlerden biri oldu. Şu ana kadar okuduğum en çok içime dokunan şiirlerin bulunduğu kitap oldu, hele sondaki yazılar çok hoştu. Okurken ağladığım için kitapla ekstra bağ kurdum.
Bir başladınız mı okuttukça okutuyor resmen. Bir de ben genelde çoğu şiir kitabının beğendiğim alıntılarının hepsini paylaşmam, hep yarım yamalak._.
Bu kitabın bir artısı da bütün alıntıları paylaşmam, evet üşenmedim.
Alıntıları paylaşırken tekrar tekrar okumak zevkliydi, bir süre sonra yine dönüp tekrar okuyacağım bir kitap. Ve pdf olarak okudum, kitaba sevdalandığım için ikinci el olarak sepete ekledim bile.
Gönül rahatlığıyla okuyabilirsiniz, okuyacak olanlara iyi okumalar diliyorummmm⚝
•
Çocukluğum ay ışığında yanan portakal çiçekleriydi
Karanlık sokaklardan sızan türkülerdi
Yeri yok onda hiçbir olumsuzluğun
Acıları anlatmak elimden gelmiyor
Şimdi de yoğunlaşarak sürdükleri için belki..
Bir cırcır böceği türküsüne başlar o zaman
Ve der ki:
—Gün ışığı dondu alnında bu çocuğun
Ve hiç çekip gitmedi!