Kitabı okuduktan sonra "tamam, benimle aynı düşüncelere sahip bir insan varmış" diyebildim ama kitapta o rehberlik edilme hissini alamadım. Terapist, karakteri dinliyor ve birtakım "tavsiylerde" bulunuyor. Ama asla davranış ve düşüncelerinin derinliklerine inmiyor. Seanslar da hâliyle yüzeysel kalıyor.
Bu dünyada, yalnızca tek başınıza yapabileceğiniz şeyler ve yalnızca başka biriyle yapabileceğiniz şeyler vardır. Bu ikisini tam doğru miktarda birleştirmek önemlidir.