Nereye gidersem gideyim kalbimin en derinlerinde sadece seni seviyorum. Biliyorsun seni sevmeden yapamıyorum. Bilirim sen benden hiç gitmezsin. Neşeli gözlerin, umutlu kalbin hep benimle, biliyorum.
Öyle güzel saf,çiçek gibi bir kokusu var ki sanki hep çoçuk kalmış, hiç büyümemiş gibi. Masum. Fazla masum. Sadece sevilmek için yaratılmış. Karşımda öyle bir gülümsüyor ki sanki bütün dünya onun sesiyle gülmuş gibi.
Her kesin bir umudu vardır.
Bir savaşı, bir kaybedişi,
Bir acısı, bir yalnızlığı,
Bir hüznü...
Çünki her kesin bir gideni vardır,
İçinden bir türlü uğurlayamadığı.
Turgut Uyar
Gövdəli ağaclar, min bar gətirər
Hər ildə, bir yeni nübar yetirər
Qocalıq insana hörmət gətirər
Ağılsız cavanlıq heç olmasaydı.
Bir dəm silkələyib, insanı zaman.
Dağ boyda görsənir, ən kiçik nöqsan.
Dünyada qüsursuz yaşardı insan.
Sonrakı peşmanlıq, gec olmasaydı.