Serinin son kitabında da yazar okurunun nabzını güzel tutmuş. Kitabın son sayfasına kadar aklınızda acaba ne olacak? Sorusu dönüp duracak. Beni sonuna kadar memnun eden ve her kitabında nasıl yani? Diyerek bırakan bir seriydi. Bu kitabımızda bolca umutsuzluk ve hayret uyandıran başarılar, yenilgiler ve zaferlerle karşı karşıya kalabilirsiniz. Yalnız sonunda bir kitap daha olsa okurdum dedirtti bana.