Yılların insanı zenginleştirdiği,daha güçlü kıldığı düşünülürdü.Tamamen tersiydi.Yaş insanı duyarsızlaştırır,yıkıma uğratırdı.Tecrübe isteğinizi kangrenleştirir,hayallerinizi çürütürdü.Gençlik hiçbir şey bilmezdi,her şeye inanırdı,yaşlıları hor görürdü ve bu yüzden müthişti.