m o o n

m o o n
külbe-i ahzan #74739373
mutsuzken başkalarının mutsuzluğunu daha güçlü hissederiz; duygular parçalanmaz, yoğunlaşır.
Reklam
yoksa o, bir anlık da olsa, senin gönlüne yakın olsun diye mi yaratıldı!
bana kalırsa 500 yıl sonra insanlar halimize kesinliklerimize çok gülecekler. paramızın ve işlerimizin hayatlarımızı tanımlamasına izin vermemize gülecekler. en çok değer verdiğimiz insanları takdir etmekten korkarken hiçbir şey haketmeyen ünlülere tapmamıza gülecekler. törelerimize, batıl inançlarımıza, kaygılarımıza ve savaşlarımıza gülecekler. zalimliğimize şaşıracaklar sanatımızı araştırıp tarihimiz hakkında tartışacaklar.
1000Kitap
belki bunca özgürleştiren ve eğiten teknolojiler aynı zamanda insanların ‘her şeye hakları olduğu’ duygusunu hiç olmadığı kadar çoğalttılar.
1000Kitap