bana kalırsa 500 yıl sonra insanlar halimize kesinliklerimize çok gülecekler. paramızın ve işlerimizin hayatlarımızı tanımlamasına izin vermemize gülecekler. en çok değer verdiğimiz insanları takdir etmekten korkarken hiçbir şey haketmeyen ünlülere tapmamıza gülecekler. törelerimize, batıl inançlarımıza, kaygılarımıza ve savaşlarımıza gülecekler. zalimliğimize şaşıracaklar sanatımızı araştırıp tarihimiz hakkında tartışacaklar.