... çünkü küçücük çocukların kafaları daha ilkokul öncesi eğitimde yıkanmaya başlıyor, gerçek dünyadan kopuyorlar. Kimsenin ülkenin dışında neler olduğundan haberi yok. İnsanlık ilerliyor, başka gezegenlere gidiliyor. Biz başımızı kuma gömmüş, bekliyor, iklim değişikliğini dahi sorgulamıyoruz. Kimse hakkını arayamıyor, kimse maruz kaldığı haksızlığı şikayet edemiyor, kimse eğer yönetimde bir yakını yoksa, mahkemelerde kazanamıyor, ihale kazanamıyor, piyango bile kazanamıyor.