bu yazıyı kitabı bitirmeden yazmak istedim. rosie'nin ailesiyle olan ilişkisi beni çok rahatsız ediyor. annesinin inanılmaz ilgisizliği, babasının adı bile geçmemesi, simon'a aşık olmamasına rağmen evlenmesi ve bunlara sesinin çıkmaması beni çıldırtıyor. her şeyi içine atması ve inanılmaz depresif hayata devam etmesi içimi kararttı. ayrıca, kardeşi will'e aşıktı. bunu bilmesine rağmen will ile vakit geçiriyor. onu düşünüp üzülüyor. böyle bir şey nasıl mümkün olabilir? will ise rosie hariç hiçbir şeyi düşünmüyor. anneannesi ölüme bu kadar yakınken o, yeni eve çıkıyor sonra ülke değiştiriyor. inanılmaz rahatsız edici. anneannen her an ölebilir ya? hayatını rosie'yi düşünerek mahvediyor. içim karardı. ayrıca josh'ın ölmesi gerçekten gerekli miydi bilmiyorum. başka bir hikaye olabilirdi bu karakterler ile sanki.