Adem ÇELİK

Adem ÇELİK
Bir yanım hâlâ eksilerde
Ama o hayat o dönem şimdi bana bile sahte geliyor, unutulup gitmiş bir söylenti gibi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Haksızlık etmeyelim; insan, eylemlerinin gerçek sonuçlarını fark edemediği için suclanmamalı.
Yky

Adem ÇELİK

, bir kitap okudu
10/10
·104 syf.·
2025 10. kitabı
Mihemed Şarman
8.3/10 · 61 okunma