Herkesin,
Bir umudu vardır.
Bir savaşı,
Bir kaybedişi,
Bir acısı ,
Bir yalnızlığı,
Bir hüznü…
Çünkü;
Herkesin bir gideni vardır,
İçinden bir türlü uğurlayamadığı…
Turgut Uyar
Bütün duygularımız evsiz barksız ve kimsesiz kalmış çocuklar gibi, aynı odada koyun koyuna yatıyor… Aşk korkusunu yenmek için kuşkunun omzuna başını dayamış; öfke, ısınmak için köleliğin bacaklarının arasına koymuş ellerini… Sevgi, kaybolmamak için nefretin elinden tutmuş, sıcacık…
"Sorarlarsa, 'Ne iş yaptın bu dünyada?' diye, rahatça verebilirim yanıtını: 'yalnız kaldım. kalabildim! altı milyarın arasına doğdum. Ve hiçbirine çarpmadan geçtim aralarından...'