ıstıraptan belin büküldüğünde, dünyanın üzerine ebedi bir gece çöksün istediğinde; yağmurun ardından ışıldayan yeşilliği düşün, düşün bir çocuğun uykudan uyanışını.
toplum dediği tam olarak neydi? insanın çoğulu mu? toplum denen şey tam olarak nerede bulunuyordu? tüm hayatımı toplumdan korkarak, onu güçlü, ürkütücü ve korkutucu bir şey olarak hayal ederek yaşamıştım...
“toplum dediğin şey sen değil misin?”