Felsefeyle ilgilenmeyenler baştan söyleyeyim sıkılırsınız benım gibi. Ben motor için okudum motorlu olan güzel yerleri not ettim. Sayfalar sunlar:12,42,271,272,273,274,275,276 bu sayfalarda yazar motorl ilgili çok güzel şeyler söylüyor. Kalan diğer sayfalardan sıkıldım. Beynim yoruldu anlamadım yani. Felsefeyle ilgilenmiyorum kitap dediğin akıcı olacak kitap dediğin insanı akış haline sokması gerek. Yok bu kitapta bulamadım. Zaten motor için okumuştum motorlu bölümler çok hoş dağ yollarında gezintiler vs ve motor hakkında bilgi vermesi. Benimde motorum olduğu için daha çok ilgilendim kitapla . Kitap hem roman hemde felsefe kitabıdır. İlk başlarda motorla başlıyor güzelce sonra birden phedrus nitelik nicelik vs diye felsefeye dank diye giriyor. Kayış atabilirsiniz:) :) Sakin kafayla okumanız gerek ağır kitap. Akıcılık yok. Merak uyandırma yok. Yazar 1 2 sayfa motor gezintisi anlatıyor sonra 5 sayfa felsefe yapıyor. Sıkılarak okudum bu kitaplar bana göre değil. Polisiye sjerlock holmes kitaplarına devam :)